Algemeen


Kan ik mijn oude mobiele telefoon inleveren om in aanmerking te komen voor de inruilkorting?

Wij nemen geen gebruikte toestellen in.

Wat betekent simlock vrij?

Indien u een losse mobiele telefoon koopt, kunt u iedere simkaart voor die mobiele telefoon gebruiken, dit wordt simlockvrij genoemd.

Zijn alle aangeboden toestellen nieuw?

Ja, wij verkopen alleen nieuwe toestellen. Onze toestellen zijn nog nooit door iemand anders in gebruik geweest.

Wat is een Imeinummer?

Een Imeinummer is een uniek nummer. Het is een soort kenteken voor uw mobiele telefoon. Iedere mobiele telefoon heeft een eigen Imeinummer, als u *#06# intoetst ziet u het Imeinummer van uw mobiele telefoon.

Het toestel is niet op voorraad, wat nu?

Indien wij het toestel in bestelling hebben, staat er op de productpagina de verwachte leverdatum.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

De voorwaarden voor het annuleren van uw bestelling kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Garantie


Mijn mobiele telefoon is defect. Wat kan PhonePhone voor mij betekenen?

Op de informatiepagina http://www.phonephone.nl/garantie staat precies omschreven wat de procedure hiervoor is.

Hoelang is de garantie op mijn telefoon?

U heeft 2 jaar garantie op uw toestel. Sommige fabrikanten kunnen hier van afwijken. Zo hanteert de fabrikant Huawei 3 jaar garantie.

Verzending


Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Dit hangt af voor welke optie u kiest. Ga naar http://www.phonephone.nl/verzendkosten om deze opties te bekijken.

Ik heb een bestelling gedaan via de website maar wat is de status?

Het hele traject van bestelling tot levering is door u online te volgen via: Mijn Account. Indien u geen "Mijn Account" heeft dan kunt u uw status niet inzien. U wordt wel op de hoogte gehouden via uw e-mail.

Levertijd


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle artikelen die besteld kunnen worden zijn bij ons op voorraad. Bestellingen die wij op werkdagen voor 17.00 uur ontvangen, worden dezelde dag verzonden via DPD. Uw pakket wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Gegevens


Mijn gegevens zijn niet correct. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw adresgegevens van uw bestelling laten wijzigen, zolang uw bestelling niet is aangemeld bij onze verzendservice. Dit kan per mail (info@phonephone.nl) of per telefoon (0620002727).

Betaling


Wat is het bankrekeningnummer van de webwinkel?

Ons rekeningnummer is: NL67INGB0003943222 tnv Rimatel te Veenendaal. Deze rekening is ondergebracht bij de ING Bank te Veenendaal.

Hoe kan ik het geld naar jullie overmaken of kunnen jullie me een acceptgiro toesturen?

U kunt geld naar ons overmaken op rekeningnummer NL67INGB0003943222 tnv Rimatel te Veenendaal. Betalen via acceptgiro of cheque is niet mogelijk.

Winkelmandje

Uw winkelwagen is leeg.
Afrekenen

Post en bezoek adres

PhonePhone.nl
Debussystraat 4
3906BK Veenendaal

Contact gegevens

Per email: info@phonephone.nl
Telefoon: 06-20002727